Fredag

Snart har första veckan av min semester passerat. Känner ni igen den där känslan av att man vill hinna göra så mycket som möjligt men ändå vila upp sig ? I do !
 
Igår red jag i alla fall båda hästarna, och båda kändes superfina. Sunnie ska sättas igång försiktigt så vi startar med skritt och lite trav.
Jag tvättade också transporten både in och utvändigt och torkade ur både Evon och Audin. 
 
Idag tänkte jag rida en häst men jag bestämde mig för att strunta i det. Jag är fortfarande yr så att det ibland svartnar för ögonen och det är ganska obehagligt att rida då.
Istället har jag lagt en del tid på att städa i ordning här hemma och packat inför ikväll. Då åker jag och Tompa till Eksjö. Killarna ska köra en 10-timmars tävling som börjar tidigt imorgon så dom vill vara på plats redan ikväll för att förbereda. 
 
 
Obama på en morgontur igår.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0