God morgon

Idag är jag ledig och jag klev ur sängen med världens huvudvärk. Nu känns det dock som att den börjar släppa lite, det hoppas jag i alla fall.
 
Nu har jag ätit frukost och ska strax ta tag i dagen. Jag väntar på ett samtal från Kungälvs Hästtransportcenter. Dom skulle kolla om dom har gasdämpare till min transport. Mina har nämligen vart slut i typ ett halvår och nu när jag ska köra Sunnie till Nygården så klarar jag inte att stänga lämmen själv. Därför kanske jag får köra ner till Kungälv och tillbaka någon gång under dagen för att hämta nya dämpare.
 
Annars ska hästarna ridas och så ska jag börja städa ur vårat tvättrum. Tompa har lekt huligan där hela vintern och nu är jag trött på att man knappt kan gå in genom dörren.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0