Midsommarafton

Jag vaknade vid 8.30 och vände mig i sängen för att somna om. Men allt jag kunde tänka på var hästarna utanför fönstret så jag klev upp, hoppade i träningsbyxor och tog en barbackatur i grimma och grimskafft på Sunnie i hagen. Dom andra två skrittade med så teoretiskt sett så har jag motionerat tre hästar idag 😉 Filmsnutt finns på min instagram.
Annars har jag haft en mysig morgon där jag bara har gått runt i trädgården och pillat. Mysfaktorn blir så mycket högre när hästarna står precis bredvid och håller mig sällskap ❤
 
Igår kväll åkte vi lite spontant till Göteborg på race. Vi var ju tvungna att se om Evon håller tills på lördag. Vi vann alla race vi körde (ofc) men när vi skulle åka hem så försvann kopplingen. Det resulterar i att vi måste meka under dagen idag och kanske missar första delen av midsommarfirandet. Vad gör man inte, bilen ska ju trots allt ställas ut imorgon.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0