Mysdag

Efter jobb 6.30-14 idag så skrittade jag ut en sväng barbacka på min bästa vän. Så mysigt och jag har verkligen saknat henne dessa veckor ! 
Egentligen skulle hovslagaren kommit ut idag men det blev ombokat så då hade jag tid att ge Sunnie ett välbehövligt bad. Jättefin blev hon och jag kan verkligen rekomendera shampoot från Effol som jag använder mig av. Sunnies päls blir len som en barnrumpa och glänser efter tvätt. 
 
 
Annars har jag faktiskt fått lite tid i soffan framför OITNB. Men jag har också fått städat, vattnat alla växter + hästarna och klippt gräset. Och just det, mockat 2/3 boxar i stallet. En ganska effektiv dag trots allt.
 
Tompa har nu under kvällen lackat lite detaljer på Evon och det kommer vi även fortsätta med under morgondagen. Den kommer vara så snygg till på lördag och befinner ni er på Xtreme by Night#2 så bara måste ni rösta på den i Peoples Choise !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0