Måndag

Alltså, Sverige levererar verkligen underbart sommarväder just nu ! Lite blåsigt idag men så länge solen kikar fram så är jag nöjd. Helgen har bara sprungit iväg och idag är det en ny vecka igen.
 
I lördags spenderade jag en stor del av dagen på Vedums ridverksamhet där det var dressyrträningar. Sanna och barnen var med och vi njöt verkligen av solen och värmen.
På eftermiddagen åkte jag hem och red Sunnie på vallen. Jag prövade ett novabett på henne och det verkade hon gilla. Dock har hon fortfarande en del tyngd i min hand men det hoppas jag att vi kan rida bort. 
På kvällen grillade vi hamburgare hos Daniel och Sanna och satt ute till sent.
 
Igår var killarna iväg och körde cross på förmiddagen och på eftermiddagen hämtade vi hösilage och longerade Obama. Nu har det börjat växa i sommarhagen så så fort vi har fixat i ordning stängslet så får dom komma ut på bete !
 
Idag slutar jag 13.30 och åker hem och rider Sunnie. Jag ska klippa klart gräset och fixa lite hemma och under kvällen kommer Johanna och hälsar på Obama. Och så är jag ledig imorgon !
 
 
 
 
 
Mina favoriter från igår.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0