Den där jäkla smärtan !

Jag blir så trött..
Min kropp säger upp sig mer och mer för varje dag som går. Det nya är att mina höfter (eller SI-leder) strejkar non stop och vissa dagar kan jag knappt gå.
 
Igår hade jag fruktansvärt ont hela dagen. Därför longerade jag Obama, jag kände inte att jag skulle reda ut hans gångarter vid ridning. Men jag sadlade i ordning Sunnie och skulle jogga henne en stund, hennes rörelsemönster kan jag ju utan och innan och henne är det lättare att "fuska" på. Jag fick pressa mig själv till det yttersta för att ens kunna genomföra ett enklare joggingpass. Vi red i kanske 5 minuter, sen var jag tvungen att avsluta, det gick inte mer.
 
Ryggsmärtorna jag hade förutom är ingenting mot det här och jag hade gärna bytt tillbaka. Då kunde jag åtminstone rida som vanligt och kände inte av smärtan på hästryggen.
Eftersom mina första inflammationshämmande mediciner inte passade mig så har läkaren nu sagt att jag ska äta 2-3 Ipren 3 gånger om dagen. Det hjälper tyvärr ingenting.
Jag väntar svar från den MR jag gjorde förra veckan och jag hoppas verkligen att jag kan få lite bättre hjälp då.
 
Det känns så värdelöst att kroppen hindrar mig från att göra det jag älskar. 
 
 
Sunnie igår. Trots lite för mycket vila det sista så är hon väldigt fin i kroppen nu.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men herregud!!!! Har du svart gjord till brun sadel 😂😂😂
//mom

Svar: Det du 😉
Emelie Svensson

2017-05-06 @ 22:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0