Trasig Evo och Dagens ridpass - Sunnie

Tompa mekade i ordning bilen och den startade och gick. I typ 30 minuter innan ena staken kikade ut genom blocket. Det är inte riktigt meningen om man säger så.
 
Så nu står vi här, igen, med en motor som behöver renoveras, igen. Lite deja vu över det hela, minst sagt..
Det kan hända att jag åker till Köping och hämtar hem en ny motor imorgon. Annars hoppas jag att vi kan göra det på lördag. Och vi som inte skulle lägga för mycket pengar på Evon 🙈
 
Jag kan trösta mig med att Sunnie gick riktigt fint idag i alla fall. Vi red på vallen och för en gång skull så red jag ordentligt. När jag tyckte att hon blev tung i handen så hade jag bara en stilla hand (istället för att plocka och lossa som jag gärna vill göra annars) och la på ben. Och vips vilken fin häst jag satt på helt plötsligt ! Hon hade ett bra tryck i steget idag och gav mig en härlig känsla. 
Obama fick vila idag då jag helt tappade suget när bilen pajade.
 
 
 
Jag red i mina nya ridbyxor som jag fick av Sanna här om dagen. Jättesköna !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0