Helgen

Såå trött ! Jag har verkligen kommit in i en sån period nu. Jag kan somna när som helst och nästan var som helst. Usch..
 
Lite snabbt om helgen som har vart då. 
I fredags åkte jag och red Sannie efter jobbet. Evelin hängde med på Gutten så det var mysigt.
Vi åkte också till Ankis där jag hittade ett par snygga bruna ridbyxor från HV Polo (bild kommer så fort jag har tid) och ett brunt pannband från Equipage. 
På kvällen gjorde jag stallet och red Obama, som verkligen var på tårna i mörkret.
 
Igår gjorde jag stallet på morgonen och red Obama med Sunnie som handhäst. Mysigt men lite halt och kallt. 
Sen åkte jag till Sanna och gjorde gelenaglar. Det känns ovant men jag känner mig fin 😍 
På eftermiddagen åkte jag och Tompa till Skövde och köpte lite julklappar. Sen såg vi "Daddy's Home 2" på bio och åt högrevsburgare på Glädje innan vi avslutade kvällen hos Daniel och Sanna och spelade "Worms".
 
 
 
Nu ska jag gå ut i stallet och rida så många hästar jag hinner. Jag tänkte börja med Chilli, eventuellt så blir det hans sista ridtur för i år så jag tänkte rida honom i sommarhagen och träna styrningen där han inte är ömfotad.
I eftermiddag ska vi till Jönköping för att byta dörrsidor till den vita Audin. 
Och det var min helg !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0