Gårdagens hoppning - Sannie

Vilken träning jag och Sannie gjorde igår ! Evelin gjorde ett jättebra jobb som tränare. 
 
Vi började med trav och galoppbommar. Sen fortsatte vi med travhoppning och hoppning med en galoppbom innan. Avslutningsvis så satte vi ihop en liten bana; tre kuber på böjt spår, räcke och oxer. Sista rundan låg oxern på 1.10 och räcket på 1.15 och det gjorde vi hur lätt som helst. Filmklipp finns som vanligt på min instagram.
 
Det var riktigt roligt att få hoppa lite höjder igen och trots att jag är höjdrädd så kändes det inte stort. Jag litar på Sannie och hon litar på mig, det är en häftig känsla ! Nu är jag ännu mer taggad på tävling.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0