Otillräcklig

Det är en bra beskrivning av min kropp just nu. Otillräcklig.
Det är det värsta jag vet, när min kropp inte orkar lika mycket som hjärtat vill. Jag vill göra så mycket och har så mycket som jag behöver göra, men kroppen säger ifrån. 
Som i måndags. Jag tog ut Sunnie för att joggas och för det mesta så känner jag inte av kroppen när jag rider. I 20 minuter stog jag ut, innan jag gav upp. 
 
Gårdagens hoppträning blev också påverkad av min kassa kropp, tyvärr.
Sannie kändes riktigt fin och "lagom" och jag hade hittat en bra ridning. Hon fick för sig att hon var rädd för ett block i en oxer och stannade. Vi redde ut det till slut men det tog längre tid än vad det skulle eftersom jag inte kunde sitta upp ordentligt i anridningen.
 
Nu är det träningspaus för mig och Sannie ett tag och så får vi se om vi har utvecklats något efter vilan.
 
Och tillbaka till min kropp. Den 8e November ska jag på återbesök på Remotologen i Skövde och då får jag se vad dom säger. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0