Tävlingen

Dagens tävling gick inte alls som jag hoppats på och jag skulle inte direkt säga att jag är nöjd. Sannie stog emot en del och jag red som en kratta. 
 
I 80cm blev Sannie dubbelnolla och ganska många utanför placering. Vi fick några kråksprång men på filmen ser det inte så illa ut. 
I 90cm fick vi 17 fel. Här blev det mer av och på och vi fick med oss tre bommar och fick ett stopp på sista hindret. Surt och besviket. 
 
Vi ska nu efteranmäla till Falköping till helgen och då hoppas jag att vi får ett bättre flyt.
 
 
Snygga var vi i alla fall.
 
 
 
Vi hade två kameror på plats så förhoppningsvis kommer det några snygga bilder framöver !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0