3-årstest

Idag har jag och tjejerna jobbat på 3-årstest för ponnyer på Grevagården. Vi stog på löshoppningsbanan och skötte hindren och hjälpte till att driva på om det önskades. 
 
Tord Börjesson var hoppdomare och han delade med sig av sina tankar om hur han bedömde varje häst till oss. Det var jätteintressant och det var många fina ponnyer där. En Welsh Mountainhingst utmärkte sig lite särskillt och fick dagens högsta poäng, 9-9 på hoppningen.
Jag hoppas verkligen att vi får möjligheten att vara med flera gånger !
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

En liten fundering bara 😕 e jag inte medräknad el räknas jag som tjej? 😁

Svar: Du räknas som tjej 😉
Emelie Svensson

2017-09-10 @ 19:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0