Fredagkväll

Idag har jag jobbat första dagen sen jag var sjuk. Vi hade en lugn dag, skönt med en mjukstart. Men det känns lite konstigt att bara jobba en dag för att sen få helg igen.
 
Kvällen har spenderats i garaget där vi fick sålt Lupon och kollat igenom Evon inför besiktning. Det kan hända att även Evon säljs nästa helg och det är verkligen med blandade känslor. Fast det känns mest sorgligt, jag är inte alls klar med den bilen egentligen. Men får vi den summan vi begär så är det svårt att säga nej..
 
Hästarna fick vila även idag. Det är konstigt det där, det har vart uppehåll hela dagen men när jag var nästan hemma så började det droppa på vindrutan. Droppandet övergick till spöregn och där någonstans försvann min lust att skritta ut Sunnie en sväng. Skärpning !
 
Just det, jag har vart en sväng i Trollhättan för att sälja två basar efter jobbet också. Nu är fyra nya basar beställda så snart börjar bygget i den nya Audin. Det är jobbigt med två Audis, jag måste komma på något bra smeknamn så vi har koll på vilken Audi vi menar, haha !
 
 
Smutsiga stackars Evo. Den har definitivt sett bättre dagar !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0