Måndag

Och ny vecka. Jag slutade jobbet kl 14 och åkte hem och somnade i soffan 😂
 
Jag har joggat Sunnie barbacka i hagen och Chilli och Obama har lagom med överskottsenergi just nu. Båda sprang runt och busade järnet. Chilli har fått ett sår på framknät och var rejält svullen i hela benet här om dagen. Nu har svullnaden nästan gått ner och han har uppenbarligen inte särskillt ont. Men jag kände ändå att det var bäst att avboka löshoppningen vi skulle på på onsdag. Så synd, hoppningen är hos Elfstrands och där hoppade han ju bättre än någonsin innan. 
 
Sen fick jag klippt gräset och nu ligger jag i soffan med tända ljus och kollar på Gossip Girl. 
Imorgon är jag ledig och ska åka till Evelin och rida Sannie och på onsdag ska vi hoppträna.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0