Förvärkar ?

Igår kväll gav Sunnie mig nästan hjärtattack !
När jag gick in på kameran vid kl 23 så låg hon ner. Vid några tillfällen såg det ut som att hon krystade och hon andades tungt och tittade mot magen några gånger. Jag avvaktade lite för att inte störa henne om det nu var början på fölning men tillslut tänkte jag gå ut och kolla. Innan jag hann ut ställde hon sig upp och åt hö som om inget hänt. Vadå att jag kände mig snuvad på konfettin ! 
 
Det kan ju ha vart förvärkar men resten av natten och förmiddagen har hon vart som vanligt. Det är 13 dagar kvar till fölning så hon kan ju egentligen föla när som helst nu. Hon har dock nästan ingen mjölk alls nu men dom säger att det kan komma vid fölningen på maidenston.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0