Hoppträning

Idag har jag hopptränat Sannie för Sten. Det är nog minst 2 månader sen jag hoppade ordentligt och både jag och Sannie tyckte det var riktigt roligt att bara tillbaka igen. Jag är särskilt glad för Sannies skull då hennes motivation till hoppningen var lite sådär innan hennes hoppuppehåll men efter kvällens träning vågar jag nog säga motivationen är tillbaka igen !
 
Det var enkla övningar idag, då många hästar ska sättas igång efter betet, så vi lämnade träningen med självförtroendet på topp. Sannie kändes lite stark och bitvis tung i handen men med den framåtbjudningen hon hade idag var det inte så konstigt att jag inte riktigt fick henne på bakbenen. Hon hoppade ändå bra och försiktigt så jag är väldigt nöjd med träningen !
 
 
Min favoritbild på oss ❤
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelin

Mitt favo ekipage 😍😍 så duktiga idag 😃❤

Svar: Tack 😄😘
Emelie Svensson

2018-08-15 @ 22:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0