Terapi med bästa vän

Efter en ganska hektisk vecka på jobbet är det nu äntligen helg ! Det märks att julen närmar sig med stormsteg, julstressen runt mig är ett faktum.
 
Efter jobbet åkte jag hem till mamma och Johan och firade Liam som fyller 2 år på måndag. 
När jag kom hem tog jag in Sunnie och pussade och pysslade om henne en stund. Sen tog vi på oss reflexer och gick en promenad på grusvägen. Så underbart att bara gå i mörkret, med min bästa vän, och det enda som hörs är hennes hovar mot grusvägen. Det är terapi ❤
Jag gjorde stallet och nu ska jag mysa ner mig i soffan. Imorgon ska jag och Tompa åka till Vimpeln i Alingsås och köpa julklappar till julklappsspelet. På söndag har vi nämligen vår årliga familjejul med våra bästa vänner, så det ska inte bara inhandlas klappar utan även skinka, bröd, clementiner och ingredienser till risgrynsgröt. Trots julstressen ska det bli skönt att bara strosa i affärer och förhoppningsvis kunna slappna av. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0