Brrrr !

Vilket jäkla väder ! -10 och blåst, visserligen sol, men det är verkligen inte mitt favoritväder. 
Men, är det träning imorgon så är det så jag fick ge mig ut och jogga Sannie. Det stack i både fingrar, ansikte, öron och lår av kylan, jag hade inte alls rätt kläder på mig. Skyll sig själv.. Jag red i alla fall barbacka så jag fick lite värme från Sannie.
 
Sannie var pigg och spänd i blåsten. Det gick bra när vi travade och galopperade men vid fram och avskrittning på asfalten så fanns det mycket farliga saker, haha !
Det var halt och hårt så vi fick nog inte ut så mycket energi som hade behövts. Jag får helt enkelt rida fram lite längre imorgon.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0