Måndag

Igår hade vi en riktig mysdag i snön med några i "familjen". Vi grillade korv och åkte pulka och bara hade det gött.
 
 
Vi var också och åt middag hos mormor och morfar och pratade mycket bröllop. Vet inte om jag nämnt det här men mamma ska gifta sig i juni. Så planeringen är i full gång !
 
Jag red dessutom ett riktigt bra markarbetspass på Sannie och hon var sååå fin ! Jag får en riktigt bra känsla på hacket och hon känns mer tillfreds med det också. Jag själv red faktiskt bra för en gångs skull så jag är helnöjd.
 
Idag har jag vart ledig och har spenderat nästan hela dagen i soffan. Vi körde Tompas pick-up till skroten  eftersom den la av när det var -20 förra veckan. Nu ska vi äta mat och tjuvstarta fettisdagen med semlor 😋
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0