P&J Falköping

Det har hänt en hel del den här helgen. Men jag börjar med Sannie.
 
Vi var på P&J i Falköping i lördags. Som ni vet så gick det inte alls bra i Lidköping sist så jag hade väl inte så höga förhoppningar.
Vi tog ut henne tidigt för att jag skulle hinna rida fram ordentligt och så att hon skulle hinna känna av miljön och slappna av. Efter ett tag på framridningen var hon trevlig att rida och även framhoppningen gjorde hon riktigt bra till första klassen. Till andra klassen hoppade hon lite platt och blev stark.
 
Hon gjorde två fina rundor i 80 och 90cm. I andra klassen hade dom tagit in vattenmatta och grind men det tittade hon inte ens på. Det är verkligen från dag till dag med henne, haha !
Hon var framåt, inte för stark och hoppade väl, så jag är riktigt nöjd med henne. 
Film finns på min Instagram.
 
Om tre veckor ska vi på Falköpings lokala tävling och har bestämt oss för att hoppa 90cm och 1m. 90 känns väldigt lätt när hon är på det humöret så vi gör ett försök. Kul att få rida omhoppning också, om vi kommer dit.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0