2018

Har väl inte startat på bästa sätt för mig.
Jag hade mysigt och roligt med extrafamiljen igår och det blev sent. Jag fick dock reda på att några i extrafamiljen inte alls ser mig som jag trodde att dom gjorde och det gjorde mig väldigt ledsen. Jag ser ju dom som mina familjemedlemmar och att då bli pratad om bakom ryggen känns kasst. Så nej, 2018 har inte imponerat än så länge.
 
Jag har bestämt mig för att strunta i årsinlägget. Jag har inte ork och lust att gå igenom hela mitt år, det har hänt så mycket skit och jag vill inte bygga på min ångest ännu mer. Jag vill i stället blicka framåt och hoppas på att livet blir lite lättare.
Här får ni i alla fall några bilder från igår och om det är tyst här ett tag så vet ni varför.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0