Dagens ridpass - Sannie & Obama

Idag när jag slutade jobbet så åkte jag till Sannie. Vi red ut och galopperade i skogen och till bådas glädje så hittade vi två nedfallna träd som vi hoppade över några gånger. Dom var kanske 80-90cm höga men Sannie tog i för kung och fosterland, haha. Riktigt fina språng och det kändes bra.
Innan jag åkte där ifrån så mockade jag lösdriften. Sen åkte jag hem till mitt stall.
 
Jag longerade Obama idag igen. Inte optimalt två dagar i rad men för honom så verkade det inte vara en dum idé. Han sänkte huvudet ordentligt i traven emellan åt och slappnade av, så härligt att se.
Sen gjorde jag mitt stall och nu har jag precis kommit in.
Vi ska äta pulled vildsvin och bara mysa resten av kvällen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0