Klippt

Igår slutade jag tidigt och åkte till Sannie och klippte henne. Det var inte särskilt mycket päls men hon blev bra mycket snyggare nu i alla fall. Snäll var hon också, hon stog tålmodigt och still hela tiden, det var bara bakom öronen som hon tyckte det var lite läskigt.
 
 
 
När jag kom hem så var jag kall och trött och vädret var under all kritik, så jag kröp upp i soffan och värmde mig en stund innan jag gick ut och gjorde stallet. Obama fick alltså vila igår igen, tyvärr.
 
Idag är det dags för hoppträning i Vara igen. När jag slutar jobbet ska jag åka och hämta släpet och sen åka till Sannie. Jag ska mocka lösdriften innan jag kan börja packa och göra i ordning Sannie.
Vi rider i mellangruppen 19-20 så jag hinner kolla lite på dom andra grupperna och ändå vara hemma hyffsat i tid ikväll.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0