2008 07 26 - 2019 07 17 💔

DÄ var det officiellt. Tompa har idag (eller i söndags om du frÄgar honom) lÀmnat mig. Efter 11 Är tillsammans ska jag nu helt plötsligt stÄ pÄ egna ben. Det Àr bÄde otroligt skrÀmmande samtidigt som det Àr lite pirrigt. Om det Àr negativt eller positivt pirrigt har jag inte lyckats lista ut Àn.
 
Jag har mĂ„nga kĂ€nslor just nu. Störst Ă€r nog en kĂ€nsla av hopplöshet och besvikelse. Jag har haft 11 underbara fantastiska Ă„r med min bĂ€sta vĂ€n och hade jag fĂ„tt bestĂ€mma hade vi haft minst 30 Ă„r till tillsammans. Men man fĂ„r tyvĂ€rr inte bestĂ€mma allt hĂ€r i vĂ€rlden, och just gĂ€llande detta var jag maktlös. Ångrar inte en enda sekund av dessa 11 Ă„r men kĂ€nner ocksĂ„ nedstĂ€mdhet över att allt skulle sluta sĂ„hĂ€r. Irriterad över att inte kunna fĂ„ min röst hörd ordentligt och sĂ„rad av att inte ha blivit rĂ€ttvist behandlad dom senaste dagarna.
 
Jag Àr samtidigt arg och beslutsam. TvÄ vÀldigt bra egenskaper sÄ lÀnge man kan tygla dom. Jag hoppas att jag ska lÀra mig det, sÄ kommer jag kunna börja klÀttra uppÄt igen. Allt kommer bli okej, Àven om det inte kÀnns sÄ just nu nÀr jag ligger pÄ botten och sprattlar. Men jag vet det. PÄ vilket sÀtt det blir okej fÄr framtiden utvisa, helt enkelt.
 
Tack för dessa 11 Ären. Jag Àlskar dig frÄn djupet av mitt hjÀrta och kommer göra det en lÄng tid framöver, om inte för alltid.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0