Salzburg - Em i billjud

Alltså, vilken helg jag och Tompa har haft !
 
Vi var med JJAudio (Robin och Jessica) i Salzburg, Österrike på EM i billjud. Vi flög i fredags morse och kom tillbaka till Sverige söndag eftermiddag. Bara en sån sak, att flyga ! Det har jag bara gjort en gång tidigare i mitt liv. 
Vädret i Salzburg var fantastiskt. Sol och ganska varmt, så man har kunnat gå i bara tröja/linne. Hotellet var bra och omgivningarna väldigt vackra. 
Själva mässan var jag lite besviken på. SQ-bilarna var roliga att titta på och prydligt byggda. SPL-bilarna däremot såg ut lite hur som helst och det var inte många som spelade särskilt högt, konstigt nog. 
 
Vi hann gå en vända i en äldre stadsdel och störst av allt under helgen var att vi blev bjudna på middag av Zapco på lördagen. En riktigt lyckad helg och förhoppningsvis är vi där med Tompas bil nästa år.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0