Svar på kommentar


Jag fick en kommentar tidigare idag, självklart var den anonym:

Anonym om Morning:
Vad tycker du om Sanna som driver www.victoriaochsanna.blogg.se?

Ja, vad spelar det egentligen dig för roll vad jag tycker om Sanna, du har väl redan din egen uppfattning om henne ? Men om du verkligen måste veta så ska jag svara.

För några år sedan var jag med som hästskötare åt Sanna nästan varje helg och jag har praktiskt taget bott hos henne på somrarna. Jag har tävlat hennes mammas storhäst och min häst Sunnie har jag även köpt från hennes mamma.

Jag har alltså spenderat väldigt mycket tid med henne och jag tycker att hon är en trevlig och rolig tjej. Hon har två fina hästar som hon rider bra och jag tror att hon kan gå långt om hon verkligen satsar.


Så, det är vad jag tycker om Sanna. Var det som du förväntade dig ? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0